Veel uit voorraad leverbaar

Productie in eigen werkplaats

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Betaal pas bij levering!

Eigen showroom in Deventer

Bezorgen

Wij hebben de mogelijkheid om de steigerhouten meubels te bezorgen. De kosten hiervan zijn een beetje afhankelijk van het product en het afleveradres. Wilt u weten wat de eventuele bezorgkosten voor u zijn? Als u een product hebt toegevoegd aan uw winkelwagen worden de bezorgkosten berekend nadat u uw postcode heeft ingevoerd.

Hieronder hebben we per postcode weergegeven wat de minimale en maximale bezorgkosten zullen zijn.  Naast uw postcode gaan we ook kijken naar het meubel dat we moeten vervoeren, en tafel neemt minder ruimte in beslag dan bijv banken, en met (hoek)banken zijn we ook langer bezig met uitladen (en monteren). Bij hoekbanken zal het bezorgtarief vaak richting het maximale bedrag gaan, en bij kleine meubels zal het bedrag vaak richting het minimale bedrag gaan.

De bezorgkosten met postcode tussen de 1000 en 4299 zullen tussen de €50,- en €70,- bedragen (afhankelijk van uw postcode en het gewenste product).

De bezorgkosten met postcode tussen de 4300 en 4599 (postcodes in Zeeland) zullen tussen de €80,- en €95,- bedragen (afhankelijk van het gewenste product).

De bezorgkosten met postcode tussen de 4600 en 6099 zullen tussen de €55,- en €70,- bedragen (afhankelijk van uw postcode en het gewenste product).

De bezorgkosten met postcode tussen de 6100 en 6499 zullen tussen de €60,- en €80,- bedragen (afhankelijk van uw postcode en het gewenste product).

De bezorgkosten met postcode tussen de 6500 en 7699 zullen tussen de €35,- en €65,- bedragen (afhankelijk van uw postcode en het gewenste product).

De bezorgkosten met postcode tussen de 7700 en 9999 zullen tussen de €50,- en €70,- bedragen (afhankelijk van uw postcode en het gewenste product).

 

Onze chauffeur levert tot de eerste deur begane grond, uiteraard is hij vaak wel bereid, indien de situatie het toelaat, de steigerhouten meubelen op de gewenste locatie te zetten (enkel het naar de locatie brengen van de meubelen is dan wel op eigen risico, eventuele beschadigingen is dus niet ons risico). Al onze meubels worden standaard volledig afgemonteerd geleverd. Houdt rekening bij het bestellen van de producten dat deze gemonteerd geleverd worden, binnen of in de tuin. Op verzoek kunnen wij de meubels gedemonteerd leveren. De steigerhouten meubels worden dan eerst volledig gemonteerd zodat alles voorgeschroefd is, schroeven worden meegeleverd.

Vlak na het plaatsen van uw bestelling zal contact met u opgenomen worden om een afspraak te plannen voor de levering. Wij streven ernaar om u ongeveer een week voor levering mede te delen wanneer en hoelaat wij verwachten dat de chauffeur bij u is (meestal in een tijdsbestek van 2 uur). U hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven! Als de betaling nog niet is voldaan via onze webshop dan mag dit na goedkeuring, contant of per pin aan onze eigen chauffeur worden voldaan.

Let wel op: de chauffeur komt alleen uw kant op, dus als u de meubelen meteen op de gewenste locatie wilt hebben is het handig als er iemand aanwezig is die de chauffeur een handje kan helpen tillen.

In sommige gevallen zullen wij voor het bezorgen een extern transport bedrijf inschakelen, dit zal veelal voorkomen bij lange reistijden. Ze bellen u een uur voor levering op zodat u niet de hele dag thuis hoeft te blijven!  De meubelen zullen dan meestal op een pallet vervoerd worden, de bezorger zal de meubelen dan zover mogelijk afleveren waar de palletwagen kan komen. De betaling zal bij een transporteur in sommige gevallen iets anders geschieden, als dit het geval is zal dit tijdig gemeld worden.

 

Afhalen:

Uiteraard kunnen we meubelen ook gratis afgehaald worden bij onze werkplaats in Voorst. Wij zijn hier in principe 6 dagen in de week aanwezig en kunnen u uiteraard helpen met het inladen van uw meubelen.

 

Meest gestelde vragen over het bezorgen:

1. Wat zijn de kosten van bezorging?

De kosten van bezorging zijn van een aantal factoren afhankelijk. Als 1e is het afleveradres van belang, omdat wij een berekening doen wat onze brandstofkosten zijn en reistijd is. Daarnaast kijken we ook naar de grote van de order, kleinere spullen kunnen namelijk goedkoper met een transportbedrijf afgeleverd worden. In 95% van de gevallen zullen de bezorgkosten tussen de €35,- en €70,- bedragen. Wilt u weten wat uw eventuele bezorgkosten zijn? Vul dan in uw winkelwagen uw postcode in, en ons systeem berekend dan de bezorgkosten.

2. Wat is de levertijd van de producten?

Circa 2 weken na het plaatsen van uw bestelling zal contact met u opgenomen worden om een afspraak te maken voor de levering. Wij streven ernaar om u ongeveer een week van te voren mede te delen hoelaat wij verwachten dat de chauffeur bij u is (meestal in een tijdsbestek van 2 uur). U hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven! De betaling van de meubelen mag na goedkeuring, contant of per pin aan onze eigen chauffeur worden voldaan.

3. Is levering in Belgie ook mogelijk?

Wij leveren ook in Belgie, en dan in Vlaanderen. Evt. kan ook buiten dit gebied geleverd worden, alleen kunt u dan het beste even contact met ons opnemen wat de bezorgkosten dan gaan worden.

4. Leveren jullie ook buiten Nederland en Belgie?

Wij kunnen ook via transporteurs buiten Nederland en Belgie leveren. Heeft u interesse in onze producten en wilt u dit vervoeren buiten Nederland of Belgie? Neem gerust contact met ons op dan kunnen we de mogelijkheden voor u bekijken.

5. Wanneer en hoe laat worden de bestelde producten afgeleverd?

Als uw bestelling geplaatst is zullen we zsm contact met u opnemen om te kijken welke dagen u eventueel beschikbaar bent voor de levering. Als u uw beschikbaarheid heeft aangegeven gaan wij kijken wanneer we de rit in kunnen plannen en u krijgt dan de leverdatum te horen en een tijdsindicatie.

6. Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer de bestelde producten worden afgeleverd?

Dat is helaas niet mogelijk. Wel kunt u een voorkeur doorgeven en dan proberen wij daar rekening mee te houden.

7. Kunnen wij per pin betalen bij levering?

Ja, onze eigen chauffeur heeft een pin bij zich. Dus u kunt pinnen of contant betalen.

Scroll naar boven